İstanbul
Açık
22°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Marmara Basın Güncel Beykoz Belediyesi filosuna dahil ettiği 35 yeni Togg ile yıllık 46 milyon TL tasarruf sağlayacak

Beykoz Belediyesi filosuna dahil ettiği 35 yeni Togg ile yıllık 46 milyon TL tasarruf sağlayacak

Beykoz Belediyesi, kamu kaynaklarını daha verimli kullanmak amacıyla araç filosuna 35 adet yerli ve milli elektrikli Togg’u dahil ederek yılda toplam 46 milyon lira tasarruf sağlayacak.

Beykoz Belediyesi, kamu kaynaklarını daha verimli kullanmak amacıyla araç filosuna 35 adet yerli ve milli elektrikli Togg’u dahil ederek yılda toplam 46 milyon lira tasarruf sağlayacak. 

Beykoz Belediyesi, kamu kaynaklarının etkin kullanımı ve çevre dostu şehircilik vizyonu doğrultusunda tarihi bir adıma imza attı. Belediyenin hizmet birimlerinde kullanılmak üzere satın alınan 35 adet yerli ve milli akıllı cihaz Togg, Çavuşbaşı Belediye Garajı’nda düzenlenen organizasyonla hizmet filosuna dahil edildi. Tamamı belediyenin kendi öz malı olan elektrikli araçlar sayesinde, kiralama maliyetleri ve akaryakıt giderlerinde ciddi bir tasarruf yapıldı. 

Yıllık 46 milyon lira Beykoz’un cebinde kalacak 

Beykoz Belediyesi, Türkiye’nin mühendislik harikası yerli ve milli elektrikli aracı Togg’dan 35 adet satın alarak bünyesine kattı. Yeni araçlar sayesinde yıllık yaklaşık 42 milyon liralık araç kiralama maliyeti ile 4 milyon liralık yakıt giderinden tasarruf sağlanacak. Böylece belediye bütçesinde yılda yaklaşık 46 milyon liralık kaynak Beykozluların hizmetinde kalacak. 

"Kiralık değil, belediyemizin öz malı" 

Araç teslim programında konuşan Beykoz Belediye Başkan Vekili Özlem Vural Gürzel, belediye kaynaklarının etkin kullanımı konusunda önemli bir adım attıklarını belirterek şunları söyledi: 
"Beykoz Belediyesi olarak 35 adet elektrikli Togg aracını hizmet filomuza dahil ettik. Üstelik bu araçlar artık kiralık değil, belediyemizin kendi öz malı. Bu yatırımla birlikte her yıl yaklaşık 42 milyon liralık araç kiralama maliyetinden ve 4 milyon liralık yakıt giderinden tasarruf sağlayacağız. Beykoz’un kaynakları yine Beykoz’un içinde, komşularımızın hizmetinde kalacak." 
 

Çevreci ve sürdürülebilir belediye hizmeti 

Yatırımın sadece bütçe ile sınırlı kalmadığını, geleceğe ve doğaya karşı bir sorumluluk olduğunu belirten Belediye Başkan Vekili, açıklamasını şöyle sürdürdü: "Elektrikli araçlarımız sayesinde karbon salınımını azaltacak, daha temiz ve daha sürdürülebilir bir Beykoz için önemli bir adım atmış olacağız." 

Türkiye’nin ilk yerli ve milli elektrikli otomobili Togg’un Beykoz Belediyesi filosuna dahil edilmesiyle birlikte, yerli üretim ve milli teknoloji hamlesine de destek verilmiş oldu. 
 

beykoz-belediyesi-filosuna-dahil-ettigi-35-yeni-togg-ile-yillik-46-milyon-tl-tasarruf-saglayacak

beykoz-belediyesi-filosuna-dahil-ettigi-35-yeni-togg-ile-yillik-46-milyon-tl-tasarruf-saglayacak

beykoz-belediyesi-filosuna-dahil-ettigi-35-yeni-togg-ile-yillik-46-milyon-tl-tasarruf-saglayacak

beykoz-belediyesi-filosuna-dahil-ettigi-35-yeni-togg-ile-yillik-46-milyon-tl-tasarruf-saglayacak

beykoz-belediyesi-filosuna-dahil-ettigi-35-yeni-togg-ile-yillik-46-milyon-tl-tasarruf-saglayacak

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *